MUSIIKKITYÖ

Ps. 135:3 "Ylistäkää Herraa, hän on hyvä! Soittakaa hänen nimensä kunniaksi, se on ihana ja suloinen!"

Seurakunnassa toimii tällä hetkellä kaksi kuoroa:

Silmut-lapsikuoro on tarkoitettu kaikille lukutaitoisille laulamisesta ja esiintymisestä innostuneille lapsille. Kuorossa lauletaan hengellisiä lastenlauluja ja musisoidaan sekä leikitään yhdessä. Kuoro avustaa lukuvuoden aikana jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kuoroa vetää Anni-kanttori. Tervetuloa laulamaan yhdessä iloiseen joukkoomme!

Naisten lauluryhmä Aallottaret on lämminhenkinen eri ikäisistä naisista koostuva lauluryhmä, joka laulaa 1-3 -äänistä ohjelmistoa avustaen pääasiassa seurakunnan jumalanpalveluksissa. Lauluryhmää vetää Anni-kanttori. Olet lämpimästi tervetullut mukaan laulamaan!

Lisäksi nuorista koottu lauluryhmä kokoontuu harjoittelemaan projektiluontoisesti muutaman kerran vuodessa.

Jos olet halukas osallistumaan musiikkityöhön omalla musiikinlahjallasi, ota rohkeasti yhteyttä!

Musiikkityöstä vastaa kanttori Anni Kalliokoski p. 040-5514943