päiväkerho

Musiikkipainotteinen päiväkerho 4-5 vuotiaille lapsille

Seurakunnan päiväkerho tarjoaa lapselle turvallisen ja myönteisen ympäristön ja aktiivista toimintaa ikätoverien kanssa:

leikkiä, laulua, liikkumista, satuilua ja askartelua. Päiväkerhoissa myös hiljennytään hetkeksi ja tutustutaan Raamatun kertomuksiin.

Kerho on kerran viikossa ja lapset on vakuutettu seurakunnan puolesta kerhoaikana.

Kerhon pituus on kaksi ja puoli tuntia. Mukaan pienet eväät ja sään mukainen vaatetus mahdollista ulkoilua varten.

(Kerhon voi aloittaa syyskaudella 4 v. täyttävä lapsi ja joulun jälkeen voi aloittaa kevätkaudella 4 v. täyttävä lapsi).

Päiväkerho 4-5 v. lapsille keskiviikkoisin klo 9.30-12 syyskauden aloitusajankohta ilmoitetaan kirkollisissa ilmoituksissa.

Päiväkerhopaikkoja voi kysyä Anni Kalliokoski anni.kalliokoski@evl.fi p. 040 551 4943

Päiväkerhot pidetään seurakuntakodin päiväkerhotilassa, Rantatie 13:sta. Kirkkoherranvirasto p. 0406202428, reisjarvi@evl.fi.

Perhekerho

Perhekerho kokoontuu kerran kuukaudessa. Toiminta on maksutonta, eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerhot ovat tarkoitettu kotona olevien lasten vanhemmille (isovanhemmille) lastensa kanssa.

Tarjolla: Aamupala klo 9.30-10. Vertaistukea ja kahviseuraa vanhemmille, askartelua, hiljentymistä, laulu- ja leikkihetkiä koko perheelle. Tarkemmat ajat kirkollisissa ilmoituksissa.

Seurakuntakodissa perhekerhon kanssa kahdenviikonvälein kokoontuu MLL:n perhekahvila.

Kerhoilemaan saavumme ainoastaan täysin terveinä ja huolehdimme hyvästä käsihygienista sekä turvaväleistä.

Nähdään perhekerhossa!

päiväkerholaiset kirkossa